Hewlett-Packard

Hewlett-Packard

Firma HP vznikla už v roce 1939!!! Nyní operuje asi ve 170 zemích světa. Je to známý výrobce elektroniky, kterého si mnozí jistě spojí mimo jiné také s kapesními počítači. Těch obyčejných výrobce uvedl celou řadu, ovšem aby mu neujel vlak, začal do nich přidávat modul GSM pro telefonování. Přiblížil se tak částečně k výrobcům mobilních telefonů, ale klasický telefon jsme u něj až donedávna neviděli. Prvním takovým počinem je model iPaq 514, který výrobce představil na únorovém veletrhu 3GSM 2007.

více

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

Články o značce Hewlett-Packard

HP Elite x3 se objevil v předprodeji ve Švédsku

HP Elite x3 se objevil v předprodeji ve Švédsku

18.07.2016 | Mobilní systém Windows 10 sice není pořád nijak zvlášť rozšířený a v oblasti prodejů nemá šanci ohrozit Android ani iOS, nicméně zajímavé přístroje…

HP Veer

HP Veer

21.03.2011 | Jak jsme zmínili jinde, odhalila společnost HP na únorovém Světovém mobilním kongresu v Barceloně dva nové mobilní telefony, založené na operačním…

Palm Pre 2

Palm Pre 2

07.12.2010 | Když letos na jaře společnost Hewlett-Packard odkoupila upadající značku Palm, dřívějšího leadera v oblasti kapesních počítačů, netajila se tím, že…

Další články

Katalog Hewlett-Packard

Srovnání s jinými mobily

V katalogu 25 mobilů Hewlett-Packard

1.
2.
3.

Chybí Vám zde konkrétní model?

Nenašli jste model, který jste hledali? Budeme rádi, když nás upozorníte, abychom mohli model doplnit. Zároveň budete zařazeni do jednoměsíčního slosování o věcné dárky. Děkujeme.

 

Chybí Vám zde konkrétní model?


Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

1 2  

Chybí Vám zde konkrétní model?

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.